آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

اجرای «انضباط ترافیکی» در همه مناطق مشهد تا پایان سال

  • کد خبر: ۹۳۳۰۵
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
اجرای «انضباط ترافیکی» در همه مناطق مشهد تا پایان سال
رئیس‌پلیس راهور مشهد گفت: همه مناطق شهر مشهد تا پایان سال مشمول طرح انضباط ترافیکی خواهد شد.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ رئیس‌پلیس راهور مشهد با بیان اینکه همه مناطق شهر تا پایان سال مشمول طرح انضباط ترافیکی خواهد شد، افزود: اطلاع‌رسانی ویژه اجرای این طرح توسط شهرداری مشهد و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته شهرداری مانند اتوبوس‌رانی و سازمان ارتباطات ترافیکی شهرداری انجام شده است.

اواخر آذر بود که سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد، اجرایی‌کردن انضباط ترافیکی در مشهد را از برنامه‌های مدیریت‌ شهری اعلام کرد و گفت: درباره اجرای انضباط ترافیکی نیاز به اقدام جدی داریم.

انضباط ترافیکی در شهر یکی از برنامه‌های دوره ششم مدیریت‌شهری است و امیدواریم با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد، پلیس راهور و فعالان این عرصه بتوان آن را اجرایی کرد. در این‌باره رئیس‌پلیس راهنمایی‌ورانندگی مشهد در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: این طرح ویژه توقف و حرکت در پیاده‌رو، توقف در حریم تقاطع‌ها و میادین، توقف دوبله و در خطوط دوچرخه است.

سرهنگ حسنعلی امامی گفت: در شورای ترافیک طرحی را مصوب کردیم که به موجب آن با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی، توافق‌نامه‌ای با شهرداری مشهد به امضا رسید. وی با بیان اینکه طرح انضباط ترافیکی از منطقه۱۱ آغاز شد، بیان کرد: این طرح بعد از منطقه۱۱ در دیگرمناطق اولویت‌دار شهر مانند مناطق ۸ و ۱۰ اجرایی شده است.

امامی با اشاره به اینکه پلیس راهور با تخلفات برخورد می‌کند، گفت: امیدواریم با اجرای این طرح تا پایان سال در شهر به وضعیت مطلوب رعایت قانون و حقوق شهروندی در حوزه‌های نام‌برده برسیم.

یک هفته؛ ۶۰۰۰ جریمه در منطقه ۱۰

وی بیان کرد: گلایه‌های شهروندان درباره پارک خودرو‌ها جلو پل منازل و توقف در پیاده‌رو‌ها در حال پیگیری است. با اجرای این طرح به سمت‌وسوی پاسخ به این درخواست شهروندان گام برمی‌داریم.

رئیس‌پلیس راهور مشهد ادامه داد: اعمال قانون پارک خودرو در پیاده‌رو در منطقه۱۰ طی یک‌هفته به صدور ۶۰۰۰برگ جریمه منجر شد. بی‌شک با اطلاع‌رسانی انجام‌شده در این‌باره، رضایتمندی بیشتری برای شهروندان حاصل می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->